Concret, aceasta este decizia! Corect este să ascultăm încă o dată, astfel încât să înțelegem că de astăzi se aplică o măsură clară pentru ca traficul rutier, mai ales la orele de vârf de dimineață și de la amiază, 7-8.30, respectiv 16-17.30, să se fluidizeze pe zona Mărăcineni a DJ 203K.

Propunerea a venit astăzi, în cadrul unei ședințe mixte, din partea conducerii comunei Mărăcineni, entitate administrativă căreia i se adresează cei mai mulți dintre locuitorii care trebuie să tranziteze zilnic zona cu șantierul pentru reparația și modernizarea drumului județean 203K Mărăcineni-Lopătari, lucrare finanțată și coordonată sub conducerea Consiliului Județean Buzău, dar și cu șantierul de înființare a rețelei comunale de alimenatare cu gaze naturale a comunei Mărăcineni, proiect cu finanțare europeană și coordonat de Primăria Mărăcineni. Ambele șantiere sunt deschise concomitant pe raza comunei, pe DJ 203K.

Ședința a avut loc în sala de ședințe a Primăriei Mărăcineni. Participanți, patru reprezentanți ai celor trei constructori și șeful de șantier, Nicoleta Fodor, dar și Dorina Dobrescu, șefa șantierului de refacere a DJ 203K, din partea companiei ialomițene care a contractat lucrarea și despre care puteți citi AICI. Discuțiilor li s-au alăturat și primarul comunei, Constantin Dumitru, pentru care prioritare sunt ambele șantiere, dar, pe același loc și locuitorii comunei și șoferii aflați în tranzit pe Valea Slănicului și care trec printr-un disconfort serios până la terminarea lucrărilor, semn că doar în cursul zilei de luni, 17 iulie 2023, la una dintre orele de vârf din trafic, echipajul de poliție a fost solicitat de trei ori pentru a dirija coloana de mașini. Tocmai acest aspect a determinat întâlnirea de marți, 18 iulie 2023. Auzim imediat!
Stratul de uzură, ultimul strat de asfalt ce urmează a fi turnat între kilometrii 38 și 43, potrivit informațiilor Consiliului Județean Buzău, va avea patru centimetri. Până la acest aspect mai sunt câteva săptămâni de reparații pe DJ 203K, concomitent cu avansarea șantierului pentru rețeaua de distribuție a gazelor naturale în comunitate. Tocmai de accea, iată cum au fost discuțiile!
Șefa șantierului de pe DJ 203K a acceptat cu maximă celeritate propunerea primarului din Mărăcineni care are de împăcat populația, dar și de finalizat cel mai mare proiect din istoria comunei – de alimentare cu gaze naturale.

De reținut este că, în prezent DN2E 85, pe tronsonul pod Mărăcineni-Focșani are un volum zilnic de trafic de 25.000 de mașini, în timp ce DJ 203K, fix pe tronsonul din Mărăcineni are un volum zilnic de trafic de 17000 de mașini. 17.000!

Așadar, acolo unde lucrează muncitorii de la gaze nu vor fi și cei de la DJ203K! Și se speră că va fi astfel fluidizat semnificativ și traficul! Auzim acum!
În același timp, Nicoleta Fodor, șefa șantierului de la gaze reiterează ideea, explicând concret pentru participanții la trafic! Auzim împreună!

►2.334 de branșamente individuale din 4.200 în total au fost înființate în Mărăcineni până la 30 iunie 2023.
►36 de capace de canalizare vor fi schimbate pe DJ 203K în șantierul deschis oficial până pe 31 decembrie 2023.
►două șantiere, două proiecte – o singură comunitate, Mărăcineni. Ambele au termen de garanție cinci ani.
►minim o lună de zile mai lucrează echipele de muncitori pe șantierul de gaze.
►până pe 30 septembrie 2023, DJ 203K va fi inclusiv marcat pentru traficul rutier!
Ulterior vom scrie despre confortul premium dintr-o comună ce dă clasă în plan național!
Add Comment