0238/938 SAU INTERFATA COMPANIEI DE APA CU BUZOIENII
In pas alert se schimba vremurile, intocmai si companiile cu ele si noi, consumatorii, totodata. Indelung batuta moneda de la nivel european catre tara noastra referitoare la digitalizare cuprinde din ce in ce mai multe domenii fara a mai fi un efort de adaptare a sistemelor sau a oamenilor ce le compun. Ca atare, in mod efectiv firesc in aceste zile are loc la Compania de Apa Buzau testarea finala a platformei de call center care intra efectiv in functiune de la 1 ianuarie 2021. Operatorul regional din domeniul apei din judetul nostru este unul inca dintre putinii din Romania care aplica un astfel de proiect menit sa duca in final la performanta. Cel mai important aspect pentru consumatorii din cele 33 de localitati buzoiene deservite de catre CA Buzau este ca acest call center in primul rand comunica, deci se bazeaza pe oameni.

Nu am cum sa intru eu in detalii tehnice, insa fac mentiuni scurte care arata ca in sediul operatorului regional de apa exista un spatiu bine definit pentru call center, iar angajati tineri vor comunica direct cu apelantii consumatori in primul rand cu zambetul pe buze. Iata cum structureaza Simona Savulescu, director general al CA Buzau rolul call centerului care va putea fi apelat la 0238938 de la 1 ianuarie 2021. V-am redat o parte de mijloc a reportajului pe care dvs il puteti citi aici!
Add Comment