Interviu

(P) Pe 25 martie, primarul Toma iese la raport, în ședința lunară de Consiliu Local

DISPOZIȚIE

privind convocarea în şedinţa ordinară a lunii MARTIE 2025

a Consiliului Local al municipiului Buzău

Viceprimarul municipiului Buzău, judeţul Buzău:

Având în vedere:

-faptul că primarul municipiului Buzău, domnul Constantin Toma, se află plecat în interes de serviciu;

-prevederile art. 2 din Hotărârea Consiliului Local al municipiului Buzău nr. 224 din 24.10.2024 privind alegerea unui viceprimar al municipiului Buzău,

-prevederile art. 133, alin. (1), art. 134, alin. (1), lit. a), art. 139, alin. (5), lit. c), art. 196, alin. (1), lit. b) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

DISPUNE:

        ART.1.- (1) Se convoacă Consiliul Local al municipiului Buzău în şedinţă ordinară, la data de 25.03.2025, ora 11:00, şedinţă care va avea loc în sediul Consiliului Local al municipiului Buzău, situat în municipiul Buzău, Piaţa Daciei, nr. 1, în Palatul Comunal, etaj 1, sala Stan Săraru (sala 24).   

                     (2) Ședința prevăzută la alin. (1) se va desfășura cu prezența fizică a consilierilor locali în sala de ședință.

Proiectul ordinii de zi al şedinţei este următorul:

1. Proiect de hotărâre nr. 43 din 24.02.2025 privind schimbarea categoriei de folosință a terenurilor cu numerele cadastrale 69646, 69640 și 69647 din „arabil” în „drum”, clasificarea în categoria funcțională „Străzi“ și atribuirea denumirii de Strada „Drumul Berii” drumului format din cele trei terenuri;

2. Proiect de hotărâre nr. 47 din 11.03.2025 privind încheierea unui protocol de asociere între UAT Municipiul Buzău și organizația non-profit, neguvernamentală, Asociația Ecoteca privind realizarea unui proiect intitulat Parteneriat pentru realizarea și îngrijirea de păduri urbane implementat în cadrul proiectului -Biblioteca de mediu – Educație pentru o școală mai verde Buzău”;

3. Proiect de hotărâre nr. 48 din 11.03.2025 pentru aprobarea Planului de ordine şi siguranţă publică al municipiului Buzău pe anul 2025;

4. Proiectul de hotărâre nr. 49 din 12.03.2025 privind Indemnizația maximă a membrilor din Consiliile de administrație a societăților comerciale cu capital majoritar de stat, din subordinea Consiliului Local Buzău;

5. Proiect de hotărâre nr. 50 din 13.03.2025 privind modificarea Anexei 1 la Hotărârea Consiliului Local al municipiului Buzău nr. 253 din 28.11.2024 privind desemnarea reprezentanţilor Consiliului Local în consiliile de administraţie şi  în comisiile pentru evaluarea şi asigurarea calităţii din unităţile cu personalitate juridică ale învăţământului preuniversitar de stat şi particular din municipiul Buzău pentru anul școlar 2024 – 2025;

6. Proiect de hotărâre nr. 51 din 13.03.2025 privind aprobarea inventarului bunurilor care alcătuiesc domeniul privat al municipiului Buzău– 1;

7. Proiect de hotărâre nr. 52 din 14.03.2025 pentru aprobarea modificării și completării Regulamentului privind administrarea spaţiilor verzi în municipiul Buzău, aprobat prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Buzău nr. 368 din 18.12.2017;

8. Proiect de hotărâre nr. 53 din 14.03.2025 pentru aprobarea dării în folosință gratuită a unor spații administrative din incinta Sălii Sporturilor “Romeo Iamandi”, proprietate publică a municipiului Buzău, către Direcţia Judeţeană de Sport Buzău;

9. Proiect de hotărâre nr. 54 din 14.03.2025 privind aprobarea modificării și completării 2 a Regulamentului privind utilizarea sistemului de închiriere a bicicletelor „VELOCITY BUZĂU”;

10. Proiect de hotărâre nr. 55 din 17.03.2025 pentru aprobarea Planului anual de acțiune privind serviciile sociale administrate și finanțate din bugetul Municipiului Buzău pentru anul 2025;

11. Proiect de hotărâre nr. 56 din 17.03.2025 privind aprobarea Programului de Acțiune Comunitară destinat prevenirii și combaterii riscului de sărăcie și excluziune socială, pentru anul 2025;

12. Proiect de hotărâre nr. 57 din 18.03.2025 privind aprobarea structurii organizatorice şi funcţionale, numărului de personal şi statului de funcţii ale Societăţii Comerciale “Urbis-Serv” S.R.L. Buzău;

13. Proiect de hotărâre nr.58 din 18.03.2025 privind acordarea avizului pentru efectuarea activităților specifice pentru prestatorul de servicii funerare S.C. CONDER MAXI S.R.L.;

14. Proiect de hotărâre nr. 59 din 18.03.2025 pentru aprobarea bugetului Municipiului Buzău pe anul 2025;

15. Proiect de hotărâre nr. 60 din 18.03.2025pentru aprobarea bugetelor instituţiilor publice finanţate integral sau parţial din bugetul Municipiului Buzău pe anul 2025;

16. Proiect de hotărâre nr. 61 din 19.03.2025 privind luarea unor decizii legate de Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor Societății Comerciale “Compania de Apă” S.A. Buzău din data de 16.04.2025, ora 12.00, respectiv 17.04.2025, ora 12.00;

17. Proiect de hotărâre nr. 62 din 19.03.2025 pentru aprobarea tipului de suport alimentar acordat elevilor Școlii Gimnaziale M.Kogălniceanu”, Liceului Tehnologic ʺMeserii și Serviciiʺ și Școala Gimnazială „Nicu Constantinescu” din municipiul Buzău, în cadrul Programului Național “Masă Sănătoasă” în anul 2025;

18. Proiect de hotărâre nr. 63 din 19.03.2025 privind alegerea preşedintelui de şedinţă al Consiliului Local al Municipiului Buzău pentru perioada aprilie-iunie 2025;

19. Diverse: Raportul primarului municipiului Buzău privind starea economică, socială și de mediu a municipiului Buzău în anul 2024.

          ART.2.- Proiectele de hotărâre prevăzute la art. 1 vor fi puse la dispoziția consilierilor locali în format electronic.

Materialele prevăzute la art. 1, precum și alte înscrisuri despre care se face vorbire în cuprinsul proiectelor, pot fi studiate, în format letric, de către consilierii locali, la cabinetul Secretarului General al Municipiului Buzău.

ART.3.- Proiectele de hotărâre au fost inițiate astfel:

-de la pct. 1 la pct. 6, cu excepția proiectului de la pct. 4 de pe ordinea de zi, proiectele au fost inițiate de primarul municipiului Buzău, domnul Constantin Toma;

-proiectul de la pct. 4 de pe ordinea de zi a fost inițiat de următorii consilieri locali: de domnii Constantin Ionescu, Florin Drăgulin, Corneliu Baldovin;

-de la pct. 7 la pct. 18 de pe ordinea de zi, proiectele au fost inițiate de domnul consilier local, viceprimarul municipiului Buzău, domnul Ionuț – Sorin Apostu, cu excepția proiectelor de la pct. 14, 15, 16 de pe ordinea de zi, care au fost inițiate de primarul municipiului Buzău, prin înlocuitorul de drept al acestuia, viceprimarul municipiului Buzău, domnul Ionuț – Sorin Apostu.

ART.4.- În preambulul proiectelor de hotărâre prevăzute la art. 1 au fost indicate Comisiile de specialitate la care acestea au fost trimise spre avizare.

ART.5.- Proiectele de hotărâre se regăsesc pe pagina de internet a primăriei, www.primariabuzau.ro.

ART.6.- Secretarul General al municipiului Buzău, prin intermediul Serviciului Relaţii cu Publicul, Organizare Alegeri, Îndrumarea Cetăţenilor şi Secretariat, va asigura aducerea la cunoştinţă publică a prevederilor prezentei dispoziţii.

Mai multe articole