Advertorial

(P) Primăria Buzău schimbă regulile de funcționare a serviciului de ecarisaj

 Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact: telefon: 0238.723.371, e-mail: petronela.jipa@primariabuzau.ro, persoană de contact: Jipa Petronela.

ANUNȚ PUBLIC

Astăzi, 25.10.2022, Primăria Municipiului Buzău anunță deschiderea procedurii de transparenţă decizională a procesului de elaborare a următorului act normativ: PROIECT DE HOTĂRÂRE NR. 237/25.10.2022 privind modificarea Regulamentului de organizare și funcționare a serviciului public pentru gestionarea câinilor fără stăpân din Municipiul Buzău.

Documentaţia aferentă proiectului de act normativ include:

                 – referatul de aprobare al viceprimarului municipiului Buzău, înregistrat sub nr.260/CLM/25.10.2022.

              – raportul de specialitate al Direcției Tehnice înregistrat sub nr.195.709/25.10.2022.

              – proiectul de hotărâre.

Documentația poate fi consultată:

Propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de act normativ supus procedurii de transparenţă decizională se pot depune până la data de 17.11.2022, ora 12:00:   

 Nepreluarea recomandărilor formulate şi înaintate în scris va fi justificată în scris.
       Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact: telefon: 0238.723.371, e-mail: petronela.jipa@primariabuzau.ro, persoană de contact: Jipa Petronela.

VICEPRIMARUL MUNICIPIULUI BUZĂU,

   Ionuț-Sorin Apostu

Ilinca Moise

Add Comment

lasă aici un comentariu

Mai multe articole